סדנאות וחוויות לקבוצות וארגונים

אנחנו מזמינים אתכם לצאת מהשגרה. במרחק קצר מתל אביב, בין עצים, ערוגות, פרחים וירקות, תהנו מחוויה יוצאת דופן באווירה פסטורלית ומרגיעה בטבע. בגינת המשק, יצרנו מרחב כפרי ומזמין בו ניתן לקיים מגוון רחב של סדנאות חוויתיות, הרצאות וסדנאות בישול והדרכות ממיטב השפים ומומחי התזונה. ניתן לבנות קונספט ליום ייחודי המותאם לצרכי הקבוצה. הנה כמה מהצעות האירוח שלנו.

עצירה "על הדרך" וסיור מודרך בגינה

נארח אתכם בגינת האוכל שלנו,עם תה צמחים קר או חם תלוי בעונה ונספר לכם את סיפור הקמת המקום, נסייר בגינת הירק והתבלינים העונתית ונלמד על קצה במזלג על גידול ירקות, שימוש בריא וטרי בחומרי הגלם על חיים ברי קיימא וצריכה מקומית

סיור וטעימות Do It Yourself

כשמתחילים ללקט, להריח, לחתוך או ללוש קורה קסם. מתחברים לחושים, לאנשים סביבנו ונוצרת חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת. מכינים ארוחת פיקניק ביחד, מתכנסים סביב הטאבון או עוברים סדנת שיקים בריאים – בואו לגלות עוד חוויות משותפות.

סיור, טעימות והדרכת שייקים בריאים

כל שינוי גדול בחיינו מתחיל בצעד קטן של התקרבות לעצמנו, לגוף ולנפש. בסדנא שנעשה, נצא לגינה ונלמד על גידול ירקות וירוקים בגינה, באדנית או במרפסת וכמובן על שילובים נכונים של ירקות, פירות ומזונות על שישפרו לנו את היום יום.

סדנת בישול Farm To Table

חווית Farm To Table אמיתית. לפתוח את החושים, להריח את התבלינים שנותנים את הארומה, לטעום עגבניה ספוגת שמש, לפצח מלפפון פריך ועם כל אלה לבשל יחדיו ארוחה טריה ונהדרת. אנו מארחים מגוון שפים לסדנאות בישול חוויתיות ומלמדות.

לקוחות מספרים

״הגענו לארוחת בוקר של 35 עובדים , המקום קסום ומשרה רוגע אמיתי. הסיור היה כיפי ובמיוחד הקטיף לאחר מכן. ארוחת הבוקר היתה טעימה מאוד, טרייה וחמה.
כל עובדי החברה נהנו מהמקום ! ממליצה בחום ! תמי היתה מקסימה וקשובה לכל דבר.״

דפנה, מנהלת משרד
KeyStone Heart

״תודה על יום משפחות יוצא מן הכלל! נהננו מהיכולת לשבת ולא לרוץ אחרי הילדים. כולם היו עסוקים בפעילויות שהיו קרובות אחת לשניה וזכינו להכיר אחד את השניה גם מחוץ למשרד.״

קרן בן ישי
Cloudinary

תמי אחת הנשים הכי מקסימות ונדיבות שפגשתי, העובדות במקום מקסימות והשירות היה פשוט מצוין, המקום מהמם, האוכל טעים ומזג האוויר היה מקסים. בקבלת הפנים היו שייקים בריאים, עגלת קפה ותה, נשנושים ועוד. אחכ הביאו את הברנאץ': פשטידות, סלטים, גבינות, טעים ממש. המקום הוא אמצע לצפון ודרום, על כביש 2, ככה שגם העובדים הצפוניים יכלו להגיע. ממליצה בחום.

מורן
CodeValue

רוצה לשמוע עוד?

השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם!






    אני מעוניין לקבל עדכונים והטבות ממשק הלברכט

    היי! איך אפשר לעזור?
    x
    לכל שאלה ניתן לשלוח לנו הודעה בצ'ט או בכתובת המייל info@foodgarden.co.il
    היי! איך אפשר לעזור?
    נְגִישׁוּת
    איפוס
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    מונוכרום
    ניגודיות כהה
    ניגודיות בהירה
    הדגשת קישורים
    הדגשת כותרות
    תיאור תמונות
    ניווט במקלדת
    ביטול הבהובים
    Powered by EMILIA DIGITAL